Pn-Pt 8:00-21:00 | Sob 8:00-16:00 | Nd i święta: 10:00-14:00

22 490-42-65

Nasz gabinet jest czynny w tygodniu w dogodnych godzinach, pracujemy również w weekendy i święta. Zachęcamy do zapisów pod numerem telefonu 22 490 42 65.

NA MAILE ODPOWIADAMY W CIĄGU 24 GODZIN. W SPRAWACH PILNIEJSZYCH PROSIMY O KONTAKT OSOBISTY LUB TELEFONICZNY.

 

  • Grafik dyżurów

    pn-pt pon, śro, pią. w godz. 8:00 - 14:30 lek. wet. Anna Gorzkiewicz-Jaczewska
    pon, śro, pią. w godz. 14:30 - 21:00 lek. wet. Tomasz Jaczewski
    wt, czw. w godz. 8:00 - 14:30 lek. wet. Tomasz Jaczewski
    wt, czw. w godz. 14:30 - 21:00 lek. wet. Anna Gorzkiewicz-Jaczewska
    sob 18.05.2019 w godz. 8:00 - 16:00 lek. wet. Anna Gorzkiewicz-Jaczewska
    nd 19.05.2019 w godz. 10:00 - 14:00 lek. wet. Anna Gorzkiewicz-Jaczewska

 

Nie konsultujemy przypadków telefonicznie/mailowo, wszelkich porad udzielamy WYŁĄCZNIE PODCZAS WIZYT ZE ZWIERZĘCIEM W GABINECIE. 

Dlaczego wszyscy skorzystają na takim rozwiązaniu?

  1. Zwierzęta nie są narażone na stres oczekiwania w kolejce.
  2. Wizyty odbywają się bez zbędnego pośpiechu.
  3. Mamy możliwość wcześniej przygotować/zamówić niezbędne dla danego Pacjenta leki/szczepionki.
  4. Znając problem danego zwierzaka, umawiamy go do lekarza, który zajmuje się daną dziedziną.
  5. Jesteśmy w stanie sprawniej wykonywać badania dodatkowe, które mamy na miejscu: badanie krwi, cytologia, badanie kału itp.


Na jakie wizyty zalecamy się zapisywać:

  1. Pierwsza wizyta ze zwierzęciem po zakupie/adopcji: ustalenie programu profilaktyki
  2. Szczepienie
  3. Konsultacja + diagnostyka + leczenie danego problemu
  4. Kontynuacja leczenia danego problemu
  5. Wizyta kwalifikacyjna do zabiegu plus badanie krwi
  6. Badanie kontrolne krwi
  7. USG – po uprzedniej wizycie konsultacyjnej
  8. Operacje – po uprzedniej wizycie kwalifikacyjnej
  9. Kontrola pooperacyjna


Na jakie wizyty nie trzeba się zapisywać:

  1. Stany nagłe/zagrożenie życia – zawsze były i będą przyjmowane w pierwszej kolejności.
  2. Drobne zabiegi pielęgnacyjne (obcięcie pazurków, oczyszczenie gruczołów okołoodbytowych itp.)
  3. Zakup/odbiór przeparatów przeciw pchłom i kleszczom, leków, suplementów,karm
  4. Wystawienie recepty dla stałych Pacjentów
  5. Wydanie wyników badań bez konsultacji
  6. Oddanie do badania próbek moczu i kału.