Pn, Śr, Pt 8:00-16:00 Wt, Czw 12.00 - 20.00| Sob 8:00-14:00 | Nd i święta: nieczynne

22 490-42-65

 

Ponieważ chcielibyśmy, aby przyjmowanie Waszych zwierzaków było sprawne i bezproblemowe, bardzo prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  1. W naszym gabinecie nie ma anonimów. Każdy Właściciel i jego Pupil są wpisywani do bazy danych, nieważne, czy jest to zakup karmy czy wizyta. Jako lekarze mamy obowiązek prowadzenia dokumentacji. Osoby nie wyrażające zgody na podanie danych nie będą przyjmowane.
  2. Nie sprzedajemy leków bez badania Pacjenta. Tego chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć :)
  3. Jeśli zwierzak jest leczony w innej lecznicy, a Właściciel chciałby kontynuować leczenie u nas lub zakupić leki, prosimy o zabranie z sobą na wizytę pełnego wypisu z leczenia (dawki leków, zalecenia, data, podpis i pieczątka lekarza prowadzącego). To znacznie ułatwi nam komunikację. Stwierdzenie, że pies bierze "białe okrągłe tabletki i dostaje przezroczyste zastrzyki" naprawdę niewiele nam mówi.
  4. Zabiegi w znieczuleniu ogólnym ZAWSZE poprzedza wizyta ze zwierzakiem. Nie umawiamy zabiegów zwierząt, których wcześniej nie badaliśmy. Dlaczego? Ponieważ na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo Waszych Pupili i czujemy się odpowiedzialni za operowanych Pacjentów. Badania dodatkowe u zwierzaków, które wcześniej u nas nie były również poprzedza wizyta i badanie Pacjenta. Wynika to z faktu, że czasem w ogóle nie ma wskazań do wykonania danego badania lub właściciel pomylił np. RTG z USG, co prowadzi do niepotrzebnych nieporozumień
  5. Nie konsultujemy przypadków telefonicznie ani przez e-mail/Facebooka.
  6. Bardzo prosimy o przynoszenie kotów w transporterach. Większość mruczków źle znosi jakiekolwiek wyjścia z domu i pod wpływem strachu może w ułamku sekundy uciec z rąk właściciela. Ponadto kot przyniesiony na rękach wywołuje pierwotne instynkty u naszych psich Pacjentów ;) Przed wyjściem z domu warto sprawdzić, czy klatka jest właściwie zamknięta. W dobrym transporterku Wasz kot jest bezpieczny. W naszej poczekalni jest specjalny stojak na kocie klatki, skąd Wasz Pupil może spokojnie obserwować otoczenie z góry, co znacznie poprawia jego komfort psychiczny. Odradzamy stawianie transportera na podłodze lub na krzesłach.
  7. Nie mamy warunków do przetrzymywania w gabinecie i leczenia stacjonarnego zwierząt dzikich i bezdomnych. Zajmują się tym jednostki mające podpisaną umowę z gminą.
  8. Nie bierzemy odpowiedzialności za efekty leczenia lekami/suplementami/karmami zaleconymi przez nas, a kupowanymi poza naszym gabinetem. Tego typu produkty właściciel stosuje na własne ryzyko (a właściwie na ryzyko swojego zwierzaka).
  9. Przypominamy, że od czasu zmian ustrojowych w naszym kraju, NIE MA bezpłatnej opieki weterynaryjnej i państwowych zakładów leczniczych dla zwierząt. W związku z tym usługi weterynaryjne (wizyty, porady, szczepienia, wypisywanie recept, wykonywanie badań dodatkowych) są usługami płatnymi. Jeśli masz trudności finansowe, poinformuj o tym lekarza PRZED rozpoczęciem wizyty - będziemy się wspólnie starać wybrać bardziej ekonomiczną formę leczenia, ale niestety przy wielu jednostkach chorobowych nie jest to możliwe (m.in. ze względu na koszty badań dodatkowych).

GABINET JEST OTWARTY WYŁĄCZNIE DLA ZAPISANYCH PACJENTÓW

UMAWIANIE WIZYT (W TYM DOSTARCZANIE PRÓBEK, ODBIÓR/ZAKUP LEKÓW ITP.):

TEL 22 490 42 65

Pomoc w nagłych wypadkach - kliniki 24h:

Kliniki Całodobowe Warszawa